jag ska köpa vingar för pengarna


Godmorgon alla underbara läsare!
Sitter redan i skolan, då jag var tvungen att åka med wille in idag och han började redan kl.8 :) Hahaha, hade det lite stressigt imorse ska ni veta.. Skulle gå upp 6.50 och åka 7.30.. 7.15 knackar wille på dörren och frågar om jag är vaken, duktigt som jag är ljuger jag snabbt ihop jadå. Paniken kom, jag hade 15min på mig att klä på mig, sminka mig, äta frukost, hämta allt jag inte redan hade packat.. men jag hann! Var klar redan 25över, ni måste hålla med om att jag är grym nu? :D 

Så som sagt, nu sitter jag här i skolan och väntar på att de andra ska komma så att jag få något att göra någon gång :) Ska även göra en sak till daladubbeln om photoshop nu vill fungera, blir sur på de! men puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blir grymt bra det;)

2010-10-08 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0