Vad ska man göra ända fram till maj?

Och där vaknade jag efter en underbar powernap! sjukt härlig att känna att tiden finns så att man bara kan lägga sig ner och sova en lite stund, även om den här studen blev ganska lång.. bestämt mig för att lägga mig tidigt idag, så nu står alarmet på mobilen på 22.00, så att jag verkligen reagerar på att jag ska gå och lägga mig då, smart va? :D 

Som sagt har jag ingen sovmorgon imorgon heller, för jag och oskar har blivit frågade att vara med på skolforum i tingvallahallarna och så snälla elever som vi är så svarar vi ju såklart ja! :) Så blir upp ganska tidigt ändå, eller vanlig tid :) för vi ska vara på tingvallahallarna vid 8.20imorgon.. men nu ska jag plugga matte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0