What can I do to make you love me, what can I do to make you care

Hej sötnosar!
Förlåt att jag inte har skrivit något i helgen, men har som sagt varit borta i stockholm och tävlat :) Så har liksom inte haft tid, haft något internet eller ja ni fattar nog (: Varit lite gött att inte skriva med, även om det är bra att skriva av sig med :)

Åkte som sagt till stockholm i fredags, vid lunch. Väl framme i stockholm tog jag pendeln ut till Jakobsberg där mamma möte upp mig och vi åkte vidare till ett shoppingställe med massa outlet(ar/s?) jaja, iaf :) Fanns massa supersnygga kläder, dock var inte min plånbok så glad redan innan, så det blev bara ett par skor, en t-shit och en väska :) men bra saker ändå! Efter shoppingen åkte vi till skolan där vi skulle bo och myste med de andra i klubben :)

Lördag då var det stafett som stod på schemat, var sjukt taggad dock ett problem... en näsa som rann som initusan.. men sprang gjorde jag ändå! Det gick helt okej med tanke på förkylningen, någon sväng på några kontroller men inte stora misstag :) Så nöjd var jag! Sen blev det ännu mer mys efteråt! och på kvällen gick vi i klubben + oskar och elin till en kines/thai restaurang och åt god mat :)

Idag då var det ännu en tävling och jag hade anmält mig i elit, för jag hade ju inga tankar på att vara förkyld inte.. så det vara bara att köra och hoppas på det bästa ;) Dock gick jag en hel del i skogen, på grund av att jag inte hade någon ork alls att ta av.. vilket är ganska förståeligt. Så var inte jättenöjd med min insatts idag inte, men man kan inte göra så mycket bättre (: man gör sitt bästa helt enkelt. Sen efter tävlingen var det bara att åka hem och nu är jag hemma! :) Nu ska jag plugga på fysikprovet jag har imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0