A naked light, a fire to keep me warm

gud vad trött jag är!
tror det blir en powernap innan jag sätter igång med att plugga. har massa jag måste göra nu känns det som.. 
  • AD2b
  • Matte
  • Engelska boken
  • Naturkunskap
  • Fysik
Underbart det där ju, engelskan och fysiken måste vara klara till imorgon, de andra kan egentligen vänta någon dag eller två :) får se vad jag hinner/orkar med.Helgen iaf har spenderats i skogen, är ni förvånade? Eller igår var jag mest hemma och gjorde noll och ingenting, typ. Spelade lite sims, kollade film och gjorde lite plugg (med betoning på lite).
Tävlingen i fredags gick inte alls som jag hade hoppats på, påväg till start funkade min pannlampa finfint, men 1min innan jag skulle sticka iväg slutade den funka.. så fick snabbt byta till sandras som stod i starten, tack sandra! <3 Snäll tjej det där ska ni veta. Lite stressad kom jag allt iväg i rätt tid, sprang lite snett till 1an, 2an och gjorde 4-5min på 3an.. där kom sanna ikapp mig så vi sprang ihop resten av banan. Så blev en andra plats, hihi. Dagens tävling då, gick ännu sämre, bommade 1an, 2an, 3an och sen till 4an gick det faktiskt okej! Sen småbommade jag alla andra kontroller :S och trött i benen var jag men, fattar inte varför jag var så trött när jag inte hade sprungit dagen innan.. men men. Blev en 3e plats idag, fast om någon skulle ha varit sämre än jag då är den fan riktigt dålig! Det är synd om den personen då ska ni veta, hahahah. Men nu blir det en powernap till disney! pusss

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2010-09-12 @ 18:44:59
Postat av: Peter Carlberg

Det skall gudarna veta att ni hördes på er väg i skogen i natten

2010-09-13 @ 13:02:00
URL: http://www.pcguiden.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0