don't stop believin'

frågan som går runt i mitt huvud nu är; varför i hela världen har jag valt naturkunskap B för och varför just på distans?

Varför kan jag inte vara som alla andra och välja historia, formgivning, psykologi eller något annat "normalt"? Så sjukt tråkigt det här, eller egentligen inte.. men det är svårt att hitta information och så. Du måste läsa där, här, där och här. I den boken, på den hemsidan, på den andra hemsidan och så fortsätter det. Tur att google finns, utan det skulle jag inte kunna mycket ni!
Men nu ska jag lägga ner mig och verkligen plugga! Borde göra prov på det här nästa vecka egentligen för att hinna med både provet och fördjupningsuppgiften. men orken kommer när den kommer! :) back to pluggande, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0