du säger väl till om jag ska gå?

nej, jag blev sur på bloggen så tog bort det mesta jag hade gjort och lät det se ut såhär tills vidare, nu är det bara simpelt och bra! :) Måste lära mig det jag vill göra innan jag kan ändra det andra hade jag tänkt :)

Dessutom är jag grymt sugen på att veta vilka mina läsare är.. det varierar inte så mycket faktiskt, inte nu på sistone iaf :) tror folket som har börjat läsa min blogg händer kvar :) även fast jag inte skriver vettiga saker så varierar inte bloggbesökarna med så många i antal :) Dock är det ju ibland vissa dagar det kan vara jättemånga och andra dagar få, fast oftast brukar det se ut som nedanför.. :) ser dessutom ut att gå nerför på bilden men det gör det icke! :) Så läser du min blogg kan du ju berätta vem du är, blir lite lättare att veta vad man ska skriva då :) fast du får såklart vara anonym med :) pusssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

du vet redan mer än jag kan skriva så: Jag är jag:P

2010-09-17 @ 21:57:42
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0