du säger väl till om jag ska gå?

går fram och tillbaka här hemma, har verkligen inget att göra och snart ska jag gå till bussen men tiden går ju så dryyyygt! Blir iaf åka till skolan, äta med caysa och de som är där och sen ha UF. Frågan är om vi ska greja med våra UF företag eller om vi ska ha administration? Det är frågan det! :) men det märks när vi kommer till skolan, hoppas vi har administration annars blir det jobbigt för mig för oskar är borta och det är vi som gör UF ihop.. Alla som sportar måste köpa våran grej, det är bara så! :) nej, nu ska jag väl klä på mig lite med och sen knyta på mig skorna och börja gå uppför alla backar som ligger påväg till bussen, pussss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0