Everybody needs inspiration

home, sweet home
gud vad trött jag är nu! jobbigt med skola, försov mig även imorse så det blev stressigt och jobbigt redan då och sen iväg till skolan och göra ingenting! fast sen på eftermiddagen hade vi svenska med linn :) hade linn i historia förra året (hade väl typ 3lektioner med henne innan jag hoppade av) men hon verkade bra! Hon förstod snabbt att vi var det duktiga bordet som pratar minst och jobbar bäst (vi pratar massa, men vi gör uppgifterna samtidigt). Vi fick skriva en elevpresentation och sedan skulle vi börja jobba med litraturhistorian, så vi läste olika skapelseberättelser och analyserade dem och skrev om hur vi kände för skapelseberättelser och vad vi trodde och tänkte på varför det finns så många och om vi människor behöver dem eller ej :) ganska roligt ändå, när man väl kom igång och nästa gång ska vi hitta på egna och redovisa i grupper :) myyys, är med caysa, mona och oskar så det kan bli hur som helst!

Nu håller jag även på att installera sims på datorn, så snart kan jag spela det igen! Sen ikväll är det Idol och det kommer firas med popcorn framför tvn! pusss så länge! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0