hemliga meddelanden på lappar

sitter och kollar på fortsättningen av en kärlekshistoria, söööt film det där! fast de är 14 år och håller på som jag vet inte vad, seriöst de är försmå för att göra vissa saker, tycker jag iaf :) Har en timme kvar på den så det kan gå hur som helst känner jag nu, har ingen aning hur det kommer blir! hittat massa saker jag vill köpa nu med, usch vad pank jag kommer blir! kollade på hur mycket pengar jag hade, elit va? ;)

nu tror jag att jag ska gå och göra mat och göra en kladdkaka, har nog inte ätit det på säkert ett år :S men är man ingen choklad människa så är man inte, men blev lite sugen på det nu, tro det eller ej :) men mat behöver jag iaf! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0