I put some new shoes on and suddenly everything is right

dålig uppdatering, igen!
Fyskäms på mig, men det ska bli bättre, jag lovar! Det är helgen som har gjort att jag inte har uppdaterat så mycket, man har liksom inte tid, händer förmycket saker :) Har tävlat idag bl.a. gick helt okej faktiskt. Dock sprang jag D21 med en D40 som är raknad 40 i sverige och jag rankat låååångt bak i den listan :) Men slutade på en 4plats ändå, jag är nöjd iaf :) Kanske har bommat 5-7min? Men det är inte alls lika mycket som jag har bommat de senaste tävlingarna, gud vad orienteringen har gått dåligt på sistone, därför tog jag det lugnt idag och fokuserade på att springa rätt istället för fort :) Ligger iaf i sängen nu med grymt trötta ben, de är inte vana att springa 6,5km i kuperad och allmänt fysisktkrävande terräng :) Nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen, plugga lite och sen kolla på film :) Tänkte även kolla klart remember me som jag började på i fredags :) Men skriver nåt inlägg senare ikväll med :* pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0