i taket lyser stjärnorna

yes, i'm smart!
Satt och väntade på bussen på busstationen, bussarna till örebro brukar gå därifrån och därför tyckte jag att det var självklart att jag skulle vänta där :) men sen när bussen aldrig kom upp på talvan på vilka bussar som går så kände jag att jag kanske borde ringa mamma och kolla om den verkligen skulle gå därifrån :) och så ringde jag mamma men hon var på möte så birgitta fick kolla upp det åt mig, så gick bussen får tågstation. smart jag! Så det var ca.7min kvar tills bussen skulle gå så fick jag gå/springa till tågstation för att hinna med bussen :D smart jag (h) nu sitter jag på bussen och kollar på i taket lyser stjärnorna, söt film det där

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0