If you love me got to know for sure, Cos it takes something more this time

And back to naturkunskapen
Nu måste jag verkligen börja plugga inför provet, funderar på att ha det nästa vecka (får välja lite själv förstår ni) + jag måste göra en fördjupningsuppgift om jag inte bara vill ha G och det har jag inte tänkt iaf.. men vi får väl se om jag orkar att satsa på MVG eller inte, för det är ganska mycket jag måste göra och fundera över. Denna uppgift går ut på att vi ska ta två grundämnen som blir salt ihop och beskriva deras egenskaper och likheter hos andra grundämnen.. ja, ni fattar nog hur roligt det är ;) men jag tror att nästa kapitel vi ska läsa kan vara riktigt intressant :) för då ska vi nämligen läsa om människorkroppen! :) men nu måste jag fokusera, fokus, fokus! :)

btw, jag och oskar har varit duktiga och fixat rådgivare till UF nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0