jag har sveriges sötaste katt!

and yes!
har haft datorn i hmm.. 3dagar nu sen den ghostades om men imorgon blir det att säga hejdå till denna kära underbara vän för imorgon kommer den ersättas med en annan dator. hihi, lite roligt ändå :) fast kommer sakna den här plutten, min kära 2421! Kärlek till den, du kommer alltid finnas i mitt hjärta! haha, nu ska jag vara seriös igen!

Skolan idag började med engelska.. läste boken 25min sedan hade vi en hörövning om Barack Obama och hans liv. Sedan fortsatte vi med att skriva om våran linje som ska vara klart v.41 och även boken ska vara utläst då.. Sen på eftermiddagen var det dags för ännu ett pass fysik, svårt med kul var det idag. massa n₁ * sin i = n₂ * sin b och liknande formler. inte så svårt när man hade gått igenom dem, men när jag läste i boken fattade jag noll-komma-noll.

Sen hade jag bestämt mig för att faktiskt vänta på mamma för en gång skull, burkar åka bussen hem vid 4 istället och komma hem runt 5, vilket även mamma gör. Så jag tvingade oskar att vänta med mig i stan innan mamma skulle komma. Så gick till gina och lämnade tillbaka en tröja jag köpte förra veckan, bestämde mig tillslut att jag kan köpa den senare om jag verkligen vill ha den :) Sen gick i och köpte glass... och mamma hade lovat att ringa innan hon skulle sluta och efter många om och men så ringde hon tillslut. Tror ni inte att hon tappar ner nyckeln mellan hissgolvet och det vanliga golvet, i glipan där emellan? Cphiss har de på hennes jobb, nyckeln ska fan inte kunna åka igenom där! Så nu står våran bil i stan utan att vi kan hämta den och vi har nyss kommit på att reservnyckeln ligger i bilen.... KUL! Nu ska jag plugga lite/spela sims innan biggest loser börjar :) hihi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0