Jag ser pojkar som gråter och flickor som tar dem i hand

Ligger i sängen och läser engelska boken nu!
Började att läsa den förut men när jag hade läst 3-5sidor somnade jag :D då förstår ni hur bra boken är... Men blir ta tag i det nu, så att jag får det gjort så jag kan roa mig med annat i kväll! Annat plugg.. :( trött på plugg nu, men finns inte så mycket att göra åt det - och imorgon slutar jag dessutom 17.15 för vi har fysik-labb på universitetet imorgon. HAHA, kommer somna innan vi har slutat då :D

Idag har jag iaf varit och sprungit orientering, sprang med Amanda för Sanna var sjuk :) vi var ensamma i klassen så hade inte så jättemycket att springa för när jag gick ut på min andra sträcka.. 5km i jobbig terräng! Man kan sammanfatta mitt lopp såhär: hjälpte småbarn-blev trött-bommade. sen får ni dela upp de olika i tre delar så har ni hela mitt lopp :D Men var sjukt fin skog på vissa ställen, vilket man blir riktigt glad över när man är ute och springer! du får liksom lite mer ork när skogen är fin! Nu ska jag fortsätta läsa min bok sen ska jag köra mamma till vallokalen så att hon får rösta och sen ska vi åka och köpa kina mat, muums! Kommer nog in lite bilder sen från dagen, när sandra har laddat in de 100 bilderna på mig ;) puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0