jag sitter upp och ner nu jag / albin "anton" albinsson

Hej, nu sitter jag är med anton som sitter och bablar en hel del kan jag berätta för er ;) han upprepar just nu allt som jag skriver, 2sek efter att jag skriver det. Blir lite som ett eko i mitt huvud, för jag "hör" ju vad jag skriver och sen vad han säger. Fin musik i öronen det ;) (det, det, det) Har haft första lektionen i naturkuskap nu, verkar som om det kommer bli ganska mycket att läsa själv och så men det verkar ändå som om de har valt att fokusera på det intressanta områdena :) Vi ska börja med att läsa kemi tills v.41 tror jag och sen ska vi börja med människorkroppen :) Men idag har vi bara skrivit om oss själva och om våra mål och så :) och vi var tvungna att ha med bild på oss själva, så nu vet läraren hur jag ser ut med ;) Men nu slutar jag, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0