jeg ser dig ude i mængde

Lite bilder från idag :)
Tävlingen gick iaf ganska bra, lite småbommar och två ganska stora men vafan, vann ändå med 5,5min! :D King jag, och sandra fick födelsepresenten hon ville ha :) man måste ju hålla vad man lovar!

Här står vi på "pallen"
från vänster: Jessica (3), jag (1) och Lina (2) :)

tror det går i släkten att vinna, här står jag med farfar som vann H80!!! (herrar över 80år)


Nu väntar sängen, en tävling imorgon med :) Blir att springa med amanda (utan tävlan) för sanna är sjuk, men det ska nog bli fint ändå :) godnatt!

Kommentarer
Postat av: :*

varför är andraplatsen på prispallen där tredjeplatsen ska vara? eller har de börjat med att ha andraplatsen på den sida? de ser dumt ut iaf :)

2010-09-19 @ 15:59:25
Postat av: Anna

Det är för att de inte visste på vilken sida se skulle stå på förstår du :* det ser lite dumt ut ja :) men man kan inte alltid göra rätt! :)

2010-09-19 @ 16:45:29
URL: http://annalundkvist.blogg.se/
Postat av: :*

haha de ser helt fel ut, så är de inte i mitt distrikt :* eller vi har aldrig prispall men ändå :( skulle vi ha så skulle den ju vara rätt iaf :)

2010-09-19 @ 20:40:56
Postat av: Anna

haha, våran prispall brukar vara rätt, men de hade fått "göra" en provisorisk igår :) därför de står på fel sida, men det blev bara så i min klass för vi var först :) så det blev rätt senare! :)

2010-09-19 @ 21:31:33
URL: http://annalundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0