men han håller ju på att hänga sig i den där lyxiga slipsen!

Gud nu är jag trött kan jag säga er!
Inte så jobbig skoldag, men man fick tänka väldigt mycket. Vi skulle greja med UF företagen, vi skulle skiva affärsidé, tidsplan, rollfördelning och helst även rådgivare. Det var ganska svårt att göra när man var ensam kan jag berätta för er, för oskar han är i umeå. Jag och caysa gjorde det ihop för hon hade bara stina i sin grupp som var i skolan men hon gick efter ett tag för hon skulle till läkaren :) Så nu slipper vi lektionen i morgon eftermiddag, så har bara matte imorgon :) Myyyys, sen tar jag bussen till pappa och gör örebro osäkert (h) tror det blir det iaf, får väl se om jag drar till henke som han ville eller inte :) Örebro folk är farligt! Men nu väntar sängen på mig! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0