men jag saknar vår naiva blick och att varenda känsla var på liv och jävla död

WOOOW! det funkade att skicka smsinlägg! Hoppas det inte krånglar mer gånger nu bara :) Dagen: Underbar sovmorgon till halv 1, så det blev sova länge innan jag gick för att ta bussen (: Väl på bussen hade vi en äcklig kåt gubbe som försökte ragga på mig och caysa, eller han raggade på ALLA tjejer på bussen, snusk gubbe var det! Sen när vi nästan är framme vid påfarten till E18 (vid bergvik) så är det såklart världens längsta kö, vilket gjorde att vi fick stå där en stund innan de tillslut kunde åka vidare, så 20min sena till skolan kom vi, så vi missade lite av lektionen då vi var tvungna att äta :) men sen blev det kolla Wallander/jobba liiiite på lektionen.

Efter skolan blev det raka vägen hem och ut i skogen och träna. Blev ett fint 1timmes bompass i sjukt jobbig terräng, fint det! Sen hem och kolla idol och nu har jag fått nackmassage av mamma i en halvtimme, det satt inte fel nu när jag har så ont i nacken så jag tror jag ska gå av.
Men nu blev det här inlägget så långt så skriver om gårdagen imorgon istället, vill att ni ska ha lite chans att hänga med oxå! :) eller så gör jag det om en stund, ska fundera på det! :) Blir att lägga mig och kolla på "det brinner" med, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0