natten när den feta damen sjöng

Ja, ungefär såhär brukar det se ut på våra lektioner ;) Alla sitter med datorn i högsta hugg och ja, ni ser hur hur roade vi är! :D Just på den här bilden sitter vi och spelar/kollar på serier om jag inte minns fel :) Alltså exakt samma sak som jag och Oskar gör nu ;) :D Vi sitter i grupprummet och spelar spel, jag sims och han något när man ska göra drinkar, fråga mig inte vad :) Egentligen har vi matte, men de andra som räknar matte B har gjort prov så jag har inget bättre för mig. Tror även jag ska ha matteprov nästa vecka, ääh vi får se hur det blir med det! Naturkunskapsprov har jag bestämt mig för att ha nästa vecka iaf, så nu ska jag se till att plugga en massa! Men nu väntar mina simsgubbar på mig, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0