ni kan kalla varandra hora, jag bryr mig inte

ligger i sängen med datorn och kollar på Kungarna av Tylösand ganska tråkigt program det där ändå. Tror inte att jag kommer kolla på det nästa gång, fast det är lagom när man inte har något bättre att kolla på! :)

Skolan idag: först studiebesök på ikea, ganska tråkigt de bjöd ju inte ens på fika! Det tyckte vi var dåligt (h) sen vidare till stan igen och gina där jag införskappade mig en halsduk, en mössa och en tröja :D (bild under texten) och sen vidare till skolan igen för ännu en lektion i naturkunskap B! Började med kemiblocket som vi ska ha prov på om 4veckor tror jag :) men ganska intressant ändå. Sen hem och spela sims, mysa med svante och kolla idol!

Nu blir det sängen för mig, sovmorgon imorgon med, det behövs nu! godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0