Och jag drömmer om en framtid utan dig

Nu smids det planer igen, och nej ni får inte veta vad vi ska va! :D
Kan bara säga att det kommer bli grymt och imorgon kommer vi ha en mysig fixarkväll här hemma hos mig, då kommer det tillverkas massa saker ska ni veta! :D Kommer nästan vara som hemma hos tomtefar innan julafton, vi kanske borde bjuda in några tomtenissar och nissor? Ska dra i lite trådar jag har så kanske några kommer hit...

Borde städa rummet med innan sandra kommer hit, för det är verkligen äckligt skitigt här nu. USCHFYFAN säger jag på de, och ingen ork att städa har jag heller.. och jobba borde jag och plugga, förresten vi skulle ju kunna räkna upp vad jag inte borde göra istället, tror faktiskt det är lättare! Sätta på en film och somna lite gott till den vore, tror faktiskt det blir det snart! fixa lite inför imorgon, sen blir det fan det! :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0