q, jag har aldrig haft en rubrik på q innan!

Tjaaa
idag har jag tävlat, upp i dalarna fast jag vet inte hur det var det där... tävlingen gick tydligen i dalarnas län, men in västmanlands lanskap men kartan låg i örebro län... knepigt var det iaf fall! Gick sääämst, bommade hur jävla mycket som helst och slog upp knät så gå är inte så lätt att göra nu iaf. men jag vann! Tro det eller ej, att bomma järnet + slå upp knät efter halva banan och ändå vinna? går inte ihop i min hjärna.. så imorgon ska jag springa bra och vinna med ännu mer, om jag kan springa med knät vill säga.. plåga sig kan man göra ;) nu nu har jag käkat mat och haft det gött.. tänkte kolla klart på en film jag har börjat på eller kanske något oth avsnitt? eller kanske helt enkelt kolla om det finns något bra på tv! :) ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0