rabatter med täta grupper?

bra att min dator är apadryg efter att jag fick tillbaka den!
Men den är iaf tillbaka, det ena som räknas <3
Sitter och taggar natt-dm.. taggar och taggar det vet jag inte, men hoppas på att banan är roligt och svår (vilket jag inte tror). Dessutom går det grymt bra för mig och oskar och för vårat UF företag, fixat tillverkare och allt nu, tror jag om jag fattade rätt. Göööööttt är det enda jag kan säga om det, dags att börja sälja snart alltså? ;) fast de ska ju tillverkas i kiiina först :D och sedan transporteras hit.. och vi måste börja sälja riskkapitalsedlar nu oxå, ingen som är sugen på att köpa någon? :D Vi ska försöka göra så att ni får tillbaka pengarna ;) Om vi får era pengar kommer det gå bättre för oss, lovar er :) Om ni har tur kanske ni kan på en produkt eller nåt, men jaja. nu ska jag tagga en halvtimme till, sen blir det myys ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0