Sex on the beach

back to school, right?
hade sovmorgon imorse precis som varje torsdag! Och gud vad underbart det var att somna om när mamma skrek på mig att jag skulle gå upp (hon hade glömt bort att jag hade sovmorgon). Gick upp vid 10 och gjorde mig i ordning, gosade med svante och hade det allmänt mysigt! men var klar redan vid 20 i 11, bussen går 10över... men bestämde mig att gå dit ändå, sakta... fast det brukar ta 10 min när jag går snabbt, och nu tog det 10min och jag gick sakta :S knepigt det där ändå. Nu är jag iaf i skolan och har ätit och så, och vi borde ha börjat lektionen men icke sa nicke! Läraren hade tydligen inte ätit så han är och äter! Så det blir att roa sig med något innan han kommer! Antligen har vi UF eller administration, det märks! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0