Then I remember all the nice things that you've ever said to me

Åkte på möte förut och ordnade lite fix inför tävlingen på lördag!
Tror det kommer bli en lyckad tävling om vädret håller upp sig och då kommer det bli så bra som bara en orienteringstävling kan bli, med massa mysigt folk och bra banor! Så se till att flytta era tjocka rumpor till kil på lördag ;) Fick även träffa godingen på bilden ovan, den bilden togs igår när jag gav honom kvällsmat innan han skulle sova. 

Nu sitter jag och jobbar lite, vilket kommer bli grymt skönt att få bort sen! Men ska inte jobba så länge till, för ska snart krypa ner under täcket om mysa och kolla klart på Farsan som jag började på förut. Men först ska jag packa en väska med lite saker jag ska ha med till sandra imorgon, för ska nämligen träffa henne imorgon och sen sova hos henne och äntligen får jag se hennes lägenhet! :) Blir kanske träning med henne sen på kvällen, beror lite på... Blir nog mys om jag tror rätt. Nej nu ska jag jobba lite till, sen hoppa in i duschen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0