time to do what?

Fyfan vilken huvudvärk jag har :( och elaka skolsyster hade bara ipren och alvendon, vilket verkligen inte funkar på mig om jag har huvudvärk. hon hade inte treo för att hon gillade det inte, vilket är det enda som jag kan använda. underbart!Och har massa jag måste göra idag med, så gött kommer det inte blir!

Att göra:
  • Vara i skolan och göra klart AD2b
  • Gå till bussen, vänta på den och åka hem
  • Ta en treo
  • Städa rummet
  • Lägga in alla kläder i garderoben och rensa den
  • Ta en lååångt bad och kolla på film
  • rensa datorn så att jag kan lämna in den imorgon
  • Kolla på idol någon gång där med
  • äta mat
  • gå och lägga mig och sooova

Kommentarer
Postat av: :*

Måste du städa för att jag kommer imorgon?

2010-09-09 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0