I'm not the boy I used to be

blev inget skrivet igår, var en stressig och tung dag!
Började med att gå upp halv 7 och åka till tävlingen i dalarna. körde upp dit, pappa somnade direkt och helena halv sov.. bra att övningsköra med dem! var även så hem från tävlingen i lörsdags, pappa somnade direkt och då var vi ensamma upp dit, bra sällskap! Väl uppe på tävligen gjorde mitt knä cpont, men sprang i väg till start ändå. Det gick bättre och bättre ju varmare jag blev, men sen påväg till den 9e kontrollen så skulle jag hoppa över en stock och i luften kommer jag på "fan, jag kan inte hoppa så högt med knät" och där slog jag i det andra knät :( så nu har blåmärken och sår på båda knäna, sexigt! vann iaf, så två segrar den här helgen!

nu sitter vi i skolan och kollar på massa olika bloggar ;) vi har egentligen engelska men vafan, vi ska skriva om våran program i flera veckor därför hinner vi med lite bloggar ;) roligare att läsa det än att skriva en massa. Nu ska jag läsa lite andras bloggar som jag följer, pussss

en bild på mig, sandra och joel från lång SM förra helgen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0