varför är du så tyst, anna?

Ligger i sängen nu och myser med massa mysig musik, puss på det! Tänkte snabbt plocka ihop tvätten och springa ner och sätta på en maskin, sen ska jag prata lite mer med putte om en liten hemlig grej tihi - kommer blir bäst om jag känner oss :) Efter att tvättmaskinen är påsatt ska jag sätta på en kopp te och när den är slut ska jag avsluta samtalet med putte och gå och lägga mig i min varma mysiga säng, men tyvärr helt ensam. men sånt är livet i såna här stundet. är verkligen på höstmörkret-gör-mig-te-sugen humör! Så nu måste jag springa ut och sätta på en stor kopp!

Resten av veckan
Tisdag: Slapp skoldag; Studiepass + Svenska. plugg med sällskap på kvällen hoppas jag. Plugga inför Naturkunskapsprovet som jag ska ha på onsdagen.
Onsdag: Naturkunskapsprov + UF, ska nog gå bra bara jag pluggar! Sen på kvällen blir det möte med massa värmlandsklubbar och efter det stannar jag hos Sandra och myser och fixar inför daladubbeln.
Torsdag: Marknadsföring + tjejkvällen. ÅÅhh, nu ska det shoppas!
Fredag: Matteprov? och sen UF + SKOL-SM
Lördag: SKOL-SM
Söndag: SKOL-SM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0