Who the hell is gonna believe me, when I dont believe in myself

nu förs allt från den här datorn över till hårddisken! för imorgon lämnas datorn in så att de får ghosta om den och byta tangentbort (och försöka fixa felet) och sen är den min igen :* hoppas de är snabba så att jag får ha med den hem i helgen iaf, men cider brukar vara snäll så det ska nog inte vara något problem :) Hann med lite på listan iaf, kolla idol, plocka in de flesta kläderna i garderoben, städa halvt eller han dammtorka och så nu har jag bara dammsugningen kvar! :) gött det, men sängen väntar. puss på er!

tänkte även fixa lite med designen imorgon om jag får tillbaka den vill säga, det märks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0