Are you brave enough to let me see your peacock?

Åh hittade en sida med massa roliga lekar som måste göras någon helg/i sommar. Massa lekar som gör festen lite roligare. Så därför har jag bestämt att vi (den som vill vara med) måste ha grillkväll någon kväll och så ska det även lekas en massa lekar. Jag har fått massa tips på lekar, så det är bara att köra igång :D Hur låter det?

Tillbaka till verkligheten nu. Dags att börja packa inför 10mila som är imorgon.. eller så kanske jag springer utan kläder. det borde väl fungera det med? Ångrar lite nu att vi ska åka hem, men det är lite sent att ändra på nu. Så dags att börja packa och sen ska jag läsa ett kapitel till i boken innan jag ska stänga ögonen för ikväll. Blir upp ganska tidigt imorgon och det gäller att vara pigg. Ha det fint, skulle gissa på att bloggning blir svårt imorgon men på söndag blir det garanterat! Men ni får kika in så kanske det har kommit upp nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0