Att göra lista v.14

Det här är min att göra lista vecka 14. Och jag ska ha gjort ALLA punkter, sådet så.
  • Räkna klart kapitel 3 i matteboken + gjort prov på det
  • Göra klart fysiklabortationen i naturkunskapen
  • Skriva ergonomin - påbörjat
  • Skriva idrottsuppgiften - påbörjat
  • Sätta ut alla kontrollappar inför tävlingen
  • Skaffa friskis och svettiskort och träna!
  • Köpa födelsedagspresent till mamma
  • Rensa hårddisken, göra ordning bland alla mappar
  • Räkna 4.1 i matteboken
Vi får se hur det går, det kanske kommer in någon mer punkt allt eftersom jag kommer på det. Men listan ska vara klart, det enda jag kan skippa är hårddisken.

Kommentarer
Postat av: Heugyang

Hitta på något med mig någon dag? :c

2011-04-06 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0