Can't help it if I wanna kiss you in the rain

Om det här hade varit en vanlig dag så hade jag gått upp vid den här tiden. Men nu är det inte det. Gick upp runt 9.30 efter väldigt få timmar sömn. Råkade stanna upp till 2.30 (film och msnsnack) men det var mysigt. 10.00 var jag på höjda och hade möte inför tävlingen - nu är det inte länge kvar. Sen tog jag och mamma oss en liten promenad, gick till elkedjan och kollade på nytt kylskåp och frys. Hihi, de fyller tydligen år nu så vi fick kakor och cola. Mumms.

Sen gick vi till apoteket för att hämta ut mina nya p-piller, men hade ungdomsmottagningen skickat något recept eller? NEJ! De ska vara glada att jag hade en karta kvar av de gamla, annars hade jag fått väntat ännu längre. Så nu får jag vänta en månad innan jag får byta, sur jag blir. Det var liksom 1,5 vecka sen jag var där och sa att de skulle skriva ett. Men det tar tydligen lång tid för dem att göra sånt... Nu ska jag hoppa i mer vettiga kläder (träningskläder funkar inte riktigt) och åka in till IKEA. Blir mys där med mamma, undra vad jag får med mig hem idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0