Destination Gotland

Även fast jag bryr mig ungefär 0,000001 om hockey så tycker jag att det är riktigt roligt att Färgestad nyss vann SM guld. Jag är ju värmläning, så det hör liksom till. 

Slutpratat om hockeyn nu. Idag har vi haft det mysigt igen, ätit lång och god frukost på hotellet i morse innan vi tog bilen vidare till Nynäshamn och färgan till Gotland därifrån. Nu ligger jag på det nya hotellet och myser famför tvn. Spenderade någon timme runt om i Visby och shoppning förutom, men köpte ingenting då jag inte riktigt har så mycket pengar kvar.. Måste ha pengar till att betala HM packetet med.. fast det kanske mamma få betala tills jag får pengar (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0