du är tanig, jag är tjock. Du kan reglerna

Jag som lovade mig själv att lägga mig tidigt ikväll. Här sitter jag tjugo i ett och sover inte än. Smarta anna packar ju såklart i sista stund som vanligt.. Och vad ska man ha med sig egentligen? Jag kommer ha glömt massa med saker, förra året på årets första tävling glömde jag tävlingströjan.. Fick springa med en hagaby tröja. HAHAHA. Undra vad jag glömmer i år..

Nu tror jag att jag har packat det mesta, har knött ner allt i en väska + en extra väska i väskan. Så slipper jag ha två väskor med mig till skolan. För går därifrån till tåget som tar mig till hallsberg. I hallsberg hämtar pappa mig och helena (hon kommer samtidigt ifrån stockholm) och sen beger vi oss neråt :) Så ni får gärna smsa under helgen, så att jag har sällskap. Men nu ska jag sova, får packa imorgon om jag kommer på att jag har glömt något. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0