Expect the unexpectable

Idag stod spinning på schemat. Vad jobbigt det var! Svetten bara rann och att ha världens träningsvärk innan hjälpte inte precis. Men åh så roligt det var, tycker jag iaf :) Blir att gå på fler gånger. I skolan gjorde in inte alls mycket, rolig eftermiddag iaf. Fick lite nytt sällskap på lärcentra, piggade upp det hela kan man säga. 

Tänkte kolla på OC nu, det sista avsnittet av säsong 2. Sen ska jag sova, för imorgon ska jag upp ganska tidigt för ett pass i skogen. Blir nog två pass i skogen imorgon skulle jag gissa på. Måste ut med alla lappar, hann inte jättemånga i tisdags då det blev mörkt snabbt. En dålig sak med dåligt väder. Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0