Matteprov imorgon, yeaaah

Det blev en sen kväll idag med, även fast jag hade hoppats på att lägga mig mycket tidigare. Men gud så skönt jag kommer sova nu när jag ska lägga mig (a) Började dagen med fotboll. Det var tråkigt, inte för att jag hatar fotboll utanför att de som hade lektionen sög på att leda och gjorde det på ett dåligt sätt. Fotboll är kul om man får bollen och om killarna inte bara har den... 

Efter idrotten var det till skolan och ha fysik. Började med elektricitet och atomen idag, det är iaf roligt. Sista kapitlet vi ska ha prov på i fysiken med. Det är bra! Sen efter fysiken drog jag, caysa och mona till stan och shoppade lite. Blev en tröja, en ring, ett par solglasögon, några hårsnoddar och två par tights :) Bra och ha saker helt enkelt.

Sen gick jag och caysa till friskis och skaffade kort och tränade ett pass. Så idag har det blivit två pass, gött det. Hoppas jag har träningsvärk imorgon (a) Imorgon blir det lååångdistanstränig (springa i skogen och sätta ut lappar inför tävlingen). Det kommer bli långt, det kommer ta tid och det kommer inte gå megafort. Det ska nog min fot klara av! Blir nog 1,5-2timmar imorgon skulle jag gissa, minst. Men min kropp behöver träningen, första tävligen för i år på fredag. Hoppas hälsenan håller.. Men nu måste jag verkligen sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0