Men herregud

Sitter som vanligt vid datorn med massa skolarbete. Börjar tröttna på det vid det här laget. Dagens skolarbete består av idrott och svenska. Har läst lite i boken (lyssnat) så nu är jag på sidan 80, bara 346sidor kvar! 

Även börjat på MVG-uppgiften i idrotten. Den går ut på att ha ett mål för sin fysiska hälsa. Sen ska man lägga upp en plan på hur man ska förverkliga målet. När man sen har gjort det ska man föra dagbok under två veckor och skriva hur man gör för att uppnå målet. Sen ska man utvärdera det och sist ska man lägga upp en långsiktig plan över det hela. Än så länge har jag skrivit allt förutom att föra dagbok, utvärdering och långsiktig plan. Alltså allt jag kan göra innan jag har börjat träna... Dagboken börjas med tävlingen imorgon. 

Nu ska jag sätta på ljudboken igen, kanske hinner två sidor till idag? känns som det tar 1timme per sida när man lyssnar på den här ***** boken.. men den är ännu tråkigare att läsa. Så bara att sätta igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0