Nobelpriset 2010 - provrörsbefruktning

Nu har jag även skrivit ihop två sidor till med naturkunskap. Denna gång blev det om Nobelpriset 2010 och provrörsbefruktning. Skönt att ha yttligare en grej på listan klar. Nu är det bara 3 uppgifter kvar i naturkunskapen (innan 11maj) sen är jag klar med B kursen och därmet ingen mer naturkunskap i mitt liv. Lite tråkigt då det har varit en väldigt intressant och rolig kurs, men det blir säkert roligt med de jag ska läsa nästa år med :)

Nu tänkte jag plocka ihop alla de här böckerna jag har använt mig av idag och lägga mig i sängen och läsa lite i svenska boken. Har som sagt 426sidor jag ska läsa innan den 13maj. Lungt den sista månaden i tvåan? Skulle inte tro det va?

Efter att jag har läst lite i boken tänkte jag packa en väska och sen lägga mig och se på film eller oc. Imorgon blir det åka in till stan och träna med Caysa och sen ska jag träffa Sandra på stan. Sen följer Sandra med mig hem och så blir det träffa massa folk på kvällen. Hoppas det blir en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0