Sprint-SM

Ja, sprinten gick skit. Ont i foten och kunde inte andas. En helt vanlig sprint för mig helt enkelt. Vi behöver inte prata om att jag har ungefär noll ork i benen och konditionen är asdålig. Sen att jag springer fel och bommar har inte med saken att göra. Sammanfattningsvis kan vi förstå att jag inte gick vidare till A final, inte B final eller utan C final. Hade haft högre förhoppningar än det faktiskt.

Natten som var igår då? Natt-SM är det sm jag har störs chans om man nu kan säga så. Började helt okej, sen råkade jag glömma bort att läsa kartan på några kontroller men resulterade bara i några onödiga svängar. Sen efter kartbytet så hade en annan tjej kommit ikapp mig 8 min (därför tänkte jag att hon var bra). Så jag hängde på henne, det var nog det dummaste jag har gjort på länge. 15min till den kontrollen som jag borde ha haft 2min till. Där förstörde jag chansen för bra placering. Slutade på en väldigt dålig placering, vilken behöver vi inte diskutera.  

Imorgon är det sprint-final. Kommer ta det som ett träningspass tänkte jag. Jogga runt och kolla på visby. Tror det blir bättre än att kötta järnet. Nu börjar filmer som jag kollar på igen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0