Cogito ergo sum

Dagen igår var stressad kan man säga. Började redan kl.11 med att vi skulle bygga upp allt inför tävlingarna.. det tog tid! Sen var den hem en timme och äta och sen direkt tillbaka till sprinten (första tävlingen vi arrangerade igår) och sen när den var klar så var det snabbt in med kontrollerna så att de kunde sättas ut på natten (den tävlingen jag har lagt banorna åt). Snabbt ut med dom så att barnen kunde starta och sen kunde man slappna av lite mer. Åkte hem någon gång efter 12 så att blogga fanns liksom inte på kartan :)

Något som var skönt igår var att jag kunde gå runt i shorts hela dagen, bytte om till jeans någon gång efter 20! Hur gött är inte det? Tummen upp för shortsdagar i april. 

Nu ska jag packa väskan för att sedan åka upp till Filipstad och springa orientering där. Idag får äntligen jag tävla (a)



Kommentarer
Postat av: johanna pettersson

Fin blogg!

Allt bra?

2011-04-23 @ 11:03:47
URL: http://johannacamillapettersson.se/
Postat av: ida

jättefin blogg! :) vad ska du göra ikväll?

2011-04-24 @ 16:46:01
URL: http://tuttis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0