Where did we go wrong

Hinna med att blogga en ledig dag som denna, nej det funkar inte. Sov till halv 2 då mamma ringde och väckte mig, undra hur länge jag skulle ha sovit om hon inte hade ringt... Sätte på en film, men hann bara 20min innan jag kom på att jag kunde kolla på OC.. var tvungen att städa rummet, fixa det och det och det. Sen har vi firat systeryster idag som fyllde 21år, gammal nu! Grattis till henne :)

Ja, nu väntar fortsättningen på filmen på mig. Tänkte att jag ska kolla den och försöka somna ganska tidigt. Ska upp på möte redan klockan 10 imorgon. Vem lägger ett möte klockan TIO på en lördag? Så det ska jag roa mig med imorgon, kuuul. Hoppas ni har haft en bra dag och kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0