You just waiting on the traffic jam to finish girl

Ligger i sängen på hotellet nu. Ligger och kollar på tv och myser med lite majschips och annat gott. Dagen har bestått av att jag räknade matte på Telia kontorer i Farsta samtidigt som mamma hade möte där. Började med sista kapitelt i boken och blev även klar. Var ju bara 45 uppgifter..

Sen vid lunch var mammas möte klart så då åkte vi in till Farsta centrum och åt mat där och sen gick vi och shoppade. Fick med mig en hel del med mig hem, bland annat ett par skor som det var halva priset på så de kostade bara 450kr (a) gött för de var 35 på så jag slipper gå i förstora skor. Sånt gillar vi. 

Imorgon ska vi upp runt halv åtta för att gå ner och käka underbar hotellfrukost och sen ska vi åka till Nynäshamn för att ta färgan vidare till Gotland. Så jag ska nog försöka sova snart, då jag sov ungefär 3-4timmar i natt. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0