Bilder från dagen

Ibland kan man fråga sig hur folk tänker, eller om de tänker överhuvudtaget. En älg på talket... jo, vi var mitt ute i skogen där IQ:n inte når långt över 7.

Vi gick in i världens drömbutik, om man hade massa pengar och tillät sig äta massa godis. Fanns hur mycket som helst!


Det fanns till och med nostalgigodis som man åt när man var liten. Jag var tvungen att köpa en roll' up.

Vi blev asglada när vi såg de här saknade hamburgarna, tänk hur mycket pengar man har lagt ner på såna varje lördag när man var liten! Nostagi på hög nivå!


Sen shoppade vi ju även lite vanligt oxå, här är en bil på caysa och mona som skrattar ihjäl sig för att caysa kom på att hon hade sin stora feta kasse emellan dem.. hahha


En bild på caysas och monas nya ringar!

Sen kan vi ju diskutera deras smak för smycken...


Detta var skjortan som jag pratade om i förra inlägget som jag aldrig köpte men jag funderar på att åka in och köpa den imorgon. Den kostade ju bara 179kr + att jag har 25% på den så det skulle landa på 135kr vilket är niiiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0