Mamma har sveriges drygaste dator så det blir ingen bild, sådetså!

Den här dagen har varit mys precis som de senaste 3 dagarna då jag har spenderat min tid med oskar. Men nu är jag hemma igen och nu förstår jag att det finns en verklighet utanför sommarlov och mys. Snart börjar skolan och jag har en del jag vill fixa innan dess. Imorgon blir det mys med sandrispandis efter att hon har varit och gjort halkbanan. Så innan det får jag väl sova eller något annat roligt ;) Borde börja plugga teori igen med tanke på att jag la undan den i slutet att juni och att det inte är allt för länge innan jag ska göra teoriprovet, eller jo det är det. men bra att vara förberedd kanske.. ÄH, det löser sig.

Nu ska jag springa tillbaka in till min säng och läsa klart de sista 15sidorna i Shutter Island. Den är spännande just nu kan man säga! Sen ska jag hoppa in i duschen och sen kanske för en gång skull gå och lägga mig tidigt? Annars sätta på något avsnitt av chuck eller nåt. Det har jag inte heller kollat på sen i juni, och jag har ju bara en säsong kvar så jag borde kolla ikapp det nu. Pussss på diiiig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0