Min sommar. Del 2

Liseberg
E
fter grillningen hos mig bestämde vi oss för att bege oss till Göteborg och Liseberg över dagen sådär. Jag tog ledigt och vi begav oss iväg på måndag morgon. Detta är en bild när vi stannade och åt frukost nere i trollhättan. 


I
bilen ner spenderades även några timmar med allsång á asfina röster. Det sjöngs med hejvilt kan man säga! Vackert kan vi ju diskutera om det var, men kul som attans var det! Här diggar caysa och mona till musiken.


Innan vi skulle åka kållerado och bli blöta!


En söt pöjk!


Monas 18år fest
Nästa "stora" händelse som skedde under sommaren var monas efterlängtade 18års fest! Detta betydde att jag, oskar och caysa var tvugna att bege oss upp till ekshärad. Sant som det är sagt så gjorde vi det. Och det var fint! Här är några bilder från kvällen/natten. Jag och caysa lärde oss att kilsfester är bättre som slutar vid 12 någon gång, man blir väldigt trött efter 12!


Nu försvann min ork för idag, får se om det kommer ett inlägg till idag eller om någon dag, men det är bara att vänta och se vad som har hänt i sommar. Den som väntar på något gott...väntar alltid för länge? PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jätte fin blogg! :)allt bra?

2011-08-10 @ 14:20:50
URL: http://iddeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0