Soooo many people think we've got it wrong

Hejhoppgummisnopp, Gud vad jag har börjar skriva det där.. Och jag skriver aldrig här.. Ääh, får väl berätta om min vecka nu då :) måndagen var ganska lugn, jobbade ett kort pass och sen när jag kom hem la jag mig och läste bok i badkaret, mys! Onsdagen däremot var sjukt dryg! Långt pass på jobbet och bara två besökare i parken. Ja! TVÅ BESÖKARE! Det regnade sjukt mycket hela dagen och det var kallt som fan. Torsdagen var det lite bättre väder med ganska dryg dag på jobbet med, men vi hann med att städa en hel. Idas däremot har vi haft mycket att göra och såklart gick en kassa isönder så det var bara att skriva upp allt och räkna i huvudet :) nu väntar jag på tåget hem, sen kommer Mona till mig så vi får väl ta och hitta på nåt. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0