Torsdag och jag är ledig!

Godmorgon bloggen och världen :) ligger i min säng och tar det lugnt, även fast jag har sjukt mycket att göra på kort tid, men det ska väl hinnas med det med? Igår spenderade jag dagen på stan med Caysa, blev massa kollande på kläder och andra jag-vill-ha-saker. Dock köpte jag inget, tänkte att jag ska köpa saker idag och imorgon istället då jag kommer bege mig ner i landet till Kungsbacka outlet och Ullared! Här ska det shoppas, eller hur mycket får vi se :) några saker kan jag allt köpa iaf. Provade de skönaste skorna i världen igår, så nu har jag ett par höstskor bestämda! 700kr får de vara värda med tanke på hur sköna de var ;) nej, jag ska väl sätta igång med allt så att vi kan åka någon gång, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0