Shoppingdag i Charlottenberg av alla ställen...

Nu har jag kommit hem från charlottenberg och från min shoppingdag. eller jag kom hem för två timmarsen men det behöver vi ju inte tänka på nu ;) Blev iaf en kofta (den på bilden), ett par chinos (likadana som de svarta fast färgen som jag den andra bilden visar när jag har på mig dem), en skjorta som jag inte orkade ta kort på och det fanns ingen bild på internet och en dubbelring. Fiint.



Sen hittade jag även en asfin skjorta på kappahl, men den fanns i 152 och 164 men jag skulle vilja ha 158, eller 152 funkade det men så jag ska köpa den i stan nu på fredag när jag kommer in dit :) Nu ska jag laga lite mat och kolla vidare på chuck, bara 5 avsnitt kvar nu. USSSCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0