Att sova med eller utan bh, det är frågan

Jag var nog väldigt väldigt trött igår kväll. Vaknade nämligen i morse av att jag sov med både bh och t-shirt på mig. Hur kan jag ens ha somnat så? men byxorna hade jag iaf varit duktig och tagit av mig. Det är en grej om man är full och somnar så, men jag var nog bara trött? Fast jag minns inte att jag var så trött :S

Ville bara dela med mig av detta, hur dum blondin jag faktiskt kan vara ibland ;) Nu ska jag sova, den här gången ska jag ta av mig bhn. Så mycket skönare. Hahah, puss på er

 


Kommentarer
Postat av: Mona

Du är inte lika dum som mig i alla fall som låser in lägenhetsnyckeln.. i lägenheten! haha

2011-12-08 @ 20:33:34
URL: http://monadarle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0