Det blåååååååååser

Blåser nog 100m/s skulle jag tro. Låter iaf som det där ute, fast jag vet att det vore orkad då med tanke på att gränsen till orkan går redan vid 32,7m/s (wikipedia är bra skit). Så katten är lite rädd och jag vill att det ska sluta. jag gillar åska, regn, storm och strömmabrott när jag är men någon men inte när jag är ensam. Dessutom jag kan inte sova för jag måste packa.. smart tjej som alltid packar natten innan. 

Som sagt ska jag åka till pappa imorgon och stannar där tills på onsdag. Så det är lite saker som måste tas med, typ träningskläder, badkläder (blir nog gustavsvik), vanliga kläder, datorn, bok och ja allt man kan tänka sig. Förra gången jag var där glömde jag neccisären, ska inte ske den här gången! Men nu måste jag packa så att jag blir klar och kan kolla lite mer oth innan jag ska sova.. pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0